ولاسکو: این پیروزی را به مردم ایران تبریک می گویم

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ولاسکو: این پیروزی را به مردم ایران تبریک می گویم
بازديد : 666

خولیو ولاسکو پس از کسب دومین پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: کوبا تیم خیلی جوانی را در این دوره از مسابقات در اختیار داشت. این نخستین چیزی است که می توانم در باره کوبا بگویم. ما بازی آن‌ها را آنالیز کرده بودیم. نقاط ضعف آن‌ها را می شناختیم. به هر حال این تنها یک مسابقه بود. ما بازی کردیم تا تجربه بیشتری کسب کنیم و پیروز شویم.

فدراسیون والیبال ایران خیلی خوب از من حمایت می کند. والبیال در ایران رشته ورزشی پویایی است و ایرانی ها لیگ خیلی خوبی در اختیار دارند. شرایط خوبی در ایران برای ورود به بالاترین سطح والیبال جهان وجود دارد. ما برای نخستین بار به لیگ جهانی آمدیم. این برای ما خیلی مهم است که در این دوره بیشتر بیاموزیم و بر تجربیات خود بیافزاییم زیرا با گروه جوانی در ایران کار می کنم. البته هنوز باید بازی های زیادی را پشت سر بگذاریم تا به سطح ایده آل برسیم. ما در دو گروه اول مسابقات لیگ جهانی حضور داریم و همانطور که می دانید از حضور در مسابقات سال آینده هم اطمینان  داریم.

من به مردم ایران این پیروزی را تبریک می گویم. چون که مقابل تیم خوبی بازی را بردیم. تجربه خیلی خوبی از مسابقات لیگ جهانی بدست آوردیم. مسابقات سخت و ویژه و خوبی را پشت سر گذاشتیم تا دخیره خیلی خوبی از تجربیات را بدست آوریم. فکر می کنم که بازیکنانم درس های زیادی را آموخته اند. برای من مهم همین است.  ما باید این راه را برای بازی با آلمان هم ادامه دهیم. آلمان تیم بسیار فیزیکی است. من امیدوارم بازی خوبی مقابل آلمانی ها در تهران داشته باشیم و مرحله مقدماتی  لیگ جهانی را خوب تمام کنیم.

فکر نمی کنم مشکلی از بابت سفر طولانی به ایران پیش از بازی با آلمان داشته باشیم. این جزیی از مسابقات لیگ جهانی است. باید سفرهای طولانی داشت و در گوشه و کنار جهان بازی کرد. من به بازیکنانم گفتم که این شرایط دشواری است اما باید با این موضوع کنار بیاییم زیرا خواسته ایم که در لیگ جهانی بازی کنیم.

این مسابقه شرایط متفاوتی داشت. کوبا در سرویس اشتباه های زیادی داشت. نسبت به مسابقه اول، دو تیم تغییراتی در نوع بازی خود ارائه دادند. این برای ما خیلی مهم است که هر دو تیم ایران و کوبا از این مسابقه درس بگیرند. بازی با آلمان هم کاملا متفاوت است. باید با شرایط متفاوت تطبیق پیدا کنیم.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف